Кампания за безплатна подмяна на отоплителни уреди 2020
ОБЯВИ ЗА РАБОТА ОТ МЕСТНИ РАБОТОДАТЕЛИ
Прием - първи клас
Защита на личните данни
Електронни услуги
Начало
Домашни животни
Бедствия и аварии
RSS новини
УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ И ЖИЛИЩЕН ФОНД, РЕГИСТРАЦИЯ И КОНТРОЛ НА ТЪРГОВСКАТА ДЕЙНОСТ
„УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ И ЖИЛИЩЕН ФОНД, РЕГИСТРАЦИЯ И КОНТРОЛ НА ТЪРГОВСКАТА ДЕЙНОСТ”
Дейността на отдела свързана с общинската собственост и жилищния фонд се състои в:
-Документално оформяне правото на собственост върху общинските недвижими имоти с Актове за общинска собственост, следи за последващи действия с тях - продажба, замяна, отстъпено право на строеж, реституция и др. разпоредителни действия.
-Води регистър на имотите, общинска собственост;
-Изготвя справки за заприходяване и отписване на имотите по баланса на района;
-Декларира недвижимите имоти - общинска собственост в Дирекция „Общински приходи” при Столична община и вписва Актовете за общинска собственост в регистъра на Агенцията по вписванията;
-Подготвя и окомплектова преписки по отписване на недвижими имоти от актовите книги за
общинска собственост;
-Изготвя справки за статута на недвижими имоти за физически и юридически лица;
-Извършва заверки на молби-декларации по обстоятелствени проверки;
-Извършва заверки на удостоверения по чл. 13, ал.4 и 5 от ППЗСПЗЗ;
-Осъществява действия по анализа и ефективното стопанисване и използване на общинските имоти;
-Подготвя и окомплектова преписки по реституционните закони;
-Подготвя и окомплектова преписки по замени, ликвидиране на съсобственост, делби, закупуване на общински имот, учредяване право на строеж, закупуване на общински имот, въз основа на отстъпено право на строеж;
-Реализира продажбите на общински жилища, чрез приемане и оформяне на необходимите документи по преписки за покупко-продажба, изготвяне списъци с предложения до СОС, оглед на място и оценки по БПЦ, изготвяне на заповед и договор за поку п ко-п ро дажба;
-Обработва молби на граждани за картотекиране като крайно нуждаещи се от общински жилища; осъществяване на проверки, във връзка с картотечни преписки и наемни досиета.
-Изготвя настанителни заповеди на граждани, определени по надлежния ред;
- Издава удостоверения за картотечна група при поискване;
-Издаване на удостоверение за отписване на общински имоти от актовите книги.
-Издаване на удостоверения за деактуване на общински имоти, възстановени по реституционни закони.
-Издаване на удостоверения, свързани с недвижими имоти за съдилища, нотариуси, област София, СОАП, Общински фирми, физически и юридически лица.
-Извършване на проверка и заверка на заявление-декларация по обстоятелствена проверка за имоти по реда на чл.587 от ГПК във връзка с чл.79 от Закона за собствеността.
-Регистрация и заверка на домови книги по реда на ЗУЕС.
-Упражнява контрол по изпълнение на задълженията на гражданите по договорите за наем и предприема всички законодопустими действия за събирането им в срок.
-Осъществява процедури по прекратяване на договорните отношение с недобросъвестни наематели на общински жилища, както и принудително изземване;
Дейността на отдела свързана с регистрация и контрол на търговската дейност се състои във:
-Вписване в информационен масив „търговски обекти" постъпилите уведомления за извършване на търговска дейност в стационарни обекти и осъществяване на цялостен контрол по спазване на разпоредбите на наредбата;
-При констатирани нарушения съставят актове за Административни нарушения.
-Изготвят и представят на Кмета на района наказателни постановления. Организират тяхното връчване.
-Вписват в информационен масив „обекти за търговия на открито в имоти частна собственост" постъпилите заявления и предоставят опис на заявленията в дирекция РТД в СО;
-Издават разрешения за ползване на място за извършване на търговия на открито върху терени общинска собственост - по одобрена схема за разполагане на преместваеми съоръжения. Издадените разрешителни се заверяват от СО;
-Участват в комисии за провеждане на конкурси за ученическо столово хранене;
-Извършват контрол по изпълнение на поетите в сключените договори от наемателите ангажименти към район "Нови Искър".
-Участват в съвместни проверки с органите на СРИОКОЗ, РС-ПБЗН,НАП,РПУ за спазване на задължителни писмени указания от Кмета на района при промяна на работното време за осигуряване спокойствието на гражданите и обществения ред.
-Организират правилното съхраняване и ползване на архивните документи и информация;
-Отговарят на постъпили молби , жалби и сигнали на граждани;
Контакти:
Отдел „Управление на общинската собственост, жилищен фонд, регистрация и контрол на търговската дейност“ |
*** |
Началник-отдел |
991-73-33 |
Главни специалисти |
991-73-53 |
Старши експерт – юрисконсулт |
991-73-33 |