Кампания за безплатна подмяна на отоплителни уреди 2020
ОБЯВИ ЗА РАБОТА ОТ МЕСТНИ РАБОТОДАТЕЛИ
Прием - първи клас
Защита на личните данни
Електронни услуги
Начало
Домашни животни
Бедствия и аварии
RSS новини
За свободни работни места
Конкурс за заемане на длъжност **ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ в отдел „ПНАО, ГРАО и ЧР“**на СО-район "Нови Искър"
СТОЛИЧНА ОБЩИНА-РАЙОН „НОВИ ИСКЪР”
гр. Нови Искър, ул. “Искърско дефиле” № 121, п.к. 1281, тел.: 991-72-30; факс: 991 76 23 е-mail: info@novi-iskar.bg
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител; чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и във връзка с чл. 46, ал.1, т. 4 от Закон за местното самоуправление и местната администрация, чл. 125, ал. 1, т. 5 от Правилник за организация и дейността на Столичен общински съвет и Заповед № РНИ24-РД09-477/12.11.2024 г. на Кмета на СО – район „Нови Искър“
ОБЯВЯВА:
Конкурс за заемане на длъжност ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ в отдел „ПНАО, ГРАО и ЧР“ на СО - Район “Нови Искър” – 1 щатна бройка, при следните условия:
I. Кратко описание на длъжността:
Осигурява компетентно прилагане на законодателството, свързано с дейността на районната администрация.
Подготвя и изразява становища и разработва предложения за решения на правни въпроси, свързани с дейността на районната администрация.
Осъществява процесуално представителство пред съдилищата и други юрисдикции и институции.
Оказва правна помощ на отделите в районната администрация и кметствата.
Участва в подготовката на документи, както и изготвя документи – заповеди, договори, молби и др.
II. Минимална заплата, определена за длъжността: 933,00 лв. – при назначаване основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
III.Изисквания за заемане на длъжността:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове:
- степен на образование – висше, квалификационна степен – магистър „Право“;
- професионален опит – 3 година и/или придобит минимален ранг IV младши.
- правоотношение – служебно.
2. Специфични за длъжността и за административното звено изисквания:
- Удостоверение за придобита юридическа правоспособност.
3. Допълнителни изисквания:
- Компютърна грамотност;
- Познания на нормативни закони, постановления, наредби, правилници и др., отнасящи се до работа на районна администрация.
IV.Начин на провеждане на конкурса:
– решаване на тест;
- провеждане на интервю.
До интервю се допускат само кандидати, успешно решили теста.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоражените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
V. Необходими документи за участие в конкурса, място и срок на подаване:
1.Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл.17, ал. 2 от „НПКПМДСл“.
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от „НПКПМДСл“;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от документ, удостоверяващ юридическа правоспособност;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит /трудова, служебна книжка/;
- Автобиография.
2.Място и срок на подаване на документи:
Документите за участие в конкурса следва да бъдат представени лично от кандидатите или чрез пълномощник:
- В СО – район “Нови Искър”, София 1281 , ул. „Искърско дефиле” № 121, партерен етаж – Център за административно обслужване, всеки работен ден от 08.30 ч. до 17.00 ч., в срок – 14 дни от публикуване на обявлението.
При подаване на документите лично или чрез пълномощник, на кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл.
- Документите може да се подават и по електронен път на електронна поща: info@novi-iskar.bg като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис.
При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностна характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
- Телефони за контакт: 02/991 73 36, 02/991 62 46, 02/991 11 14.
VI.Място за обявяване на списъци и съобщения във връзка с конкурса:
Списъци и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени на информационното табло на партерен етаж в сградата на районната администрация /XXXI Медицински център/, гр. Нови Искър, ул. „Искърско дефиле” № 121., както и на интернет сайта на район «Нови Искър» www.novi-iskar.bg.
ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ……/п/……
КМЕТ НА СО – РАЙОН “НОВИ ИСКЪР“
12.11.2024 г.
Декларация за участие в конкурс по чл.17, ал.3 т.1